Wednesday, April 10, 2013

2012 SPM RESULTS!

Hi, let me share a story. On the day of the announcement of SPM results, I went to school. Then, I met Cassie and hugged her. Rindu bah! 3 months tidak jumpa! Sepanjang 3 bulan tu, all we do is skype-skype-skype and tweet-tweet-tweet. Faham-faham la kalau close friends kan! Hihih! The moment I saw Cassie tunggu depan sekolah tu, I feel so so so happy! Hihih! Nda lama, siputs yang lain pun datang. First activity, bercerita dari cerita bulan Disember sampai Mac. HAHAHAHA! Pendek kata, memang kami bahagia bah sebab dapat berkumpul balik. Nampak ja orang yang nda disukai, habis kena bash disana juga, tapi kami-kami ja lah. HARHAR! Maklumlah, results day pula tu, semua pun insaf seketika. HAHAHAHA! Picture below ada si Tyka, Jamie, Era, Faziey & me :)



Cerita punya cerita, sekali jam 10 sudah. Semua makin kecut, ada yang pucat, ada yang gemuruh, ada yang muka blur, ada yang menangis sudah which is me, HAHAHAHA. Ahmagadd. Manusia yang tidak kenal saya ja tu yang akan rasa annoyed dengan gaya saya. Macam geng siputs, semua chill seja nampak saya nangis. Luls. 


Sekali semua orang sudah ambil slip dorang, saya seja nda berani mau pegi ambil. Like omg omg omg! Thank God, Cassie's with me at that time. Dia bagi kata-kata semangat :') Mom called me and she asked me  if I want her to be there, but I said NO. I was just too scared, too scared to face the reality. Sekali time saya duduk depan Sir Joe, dia senyum and kasih keluar slip saya terus dia sengajaaaaaa lagi kira berapa As saya. Like ASDFGHJKL! Bikin takut ni! Hoho, sudah dia puas kira berapa As, terus dia bagi saya surat kehadiran MAPEC and I was like ASDFGHJKL! Terus apa lagi, I burst into tears. Sehhhhh! Macam biasa! HAHAHAHAH!



Sekali time pengumuman pelajar terbaik SPM sekolah tu, ada nama saya kena sebut. Seh! Alhamdulillah! I'm so thankful for everything. Yang paling bikin terharu kan, saya punya Math A bah! Hihihihihihih! Alhamdulillah. Berkat dari pertolongan kawan-kawan especially Cassandra, Jamie, Ernie, Nely, Myra, Mieraz & Bea! And also, not to be forgotten, my hardworking Math teacher, Madam Cheong. Huhuhuhuh! Nothing else to say, I'm blessed :) Oh and I miss my best friends already! 

PS: Ilham dari Nurul Jannah :)

SUESUE xx