Thursday, December 6, 2012

MOMENTS BEFORE SPM :)

Hola people. What's up? Today, I'm gonna share my story about 5 EMERALD's sweet moments before our big day, SPM exams, last November. So, it was on the 3rd of November, 2 days before SPM. It was a fine Friday morning. We performed our solat hajat in school and after that, the first person I saw broke into tears was Cassie. It was such a @#!$@#^#$ feelings and I started to cry too and hugged Cassie. It was so touching. Dalam fikiran saya, nda lama lagi mau kasih tinggal kawan-kawan saya yang tersayang ni. Nda lama, Mieraz joined us and we hugged each other and cried. Saya betul-betul dapat rasa sebaknya, waisehh, haha, I can also feel our strong bond of friendship :') Memang begitu ba tu kan? Nie gambar dibawah semua starring kelas 5 Zamrud. Haha!



Back to my story, HAHA, I hugged Jamie, Faziey, Peny and I cried like its raining heavily. HAHA. I really cant stand it. Menusuk gila tu rasa sakit dalam hati. HAHAHAHA. Budak kelas sebelah pun yg like 'whaaaaaaaaaaaaat?' tapi kami langsung nda peduli & terus menangis. HAHAHA. Terus kami masuk kelas & continue nangis & this time, Agnes, Erna, Nely, Bea & Myra joined us. That was my first time saw Agnes, Erna & Nely cried :') Oh and Myra too! Gila sedih! HAHA! Orang yang hati keras pun menangis on that day! Semua geng karas menangis. Yang tidak nangis tu memang, hati keras kalah-kalah batu, ketara betul benci sama kelas dorang sendiri. Lalalala. So, picture yang di bawah ni yang kasih ketara muka dorang semua baru habis nangis, semua muka merah, mata bengkak. TROLOLOLOL. Walaupun begitu, sehhh, dorang kasih tegar tu hati untuk bergambar sama-sama. Sehhh! Sayang kamu semua :)


Kalau ni gambar di bawah pula, macam terkeluar sudah kili-kili diorang. KETUA? Tu nah yang di tengah trip taiko tu, si ERNA JIMMY! HAHAHAHAHA! Dalam hati ada taman, eh? HAHAHAHA.


Here's a candid picture of me with Bea, Erna & Nely. Diorang sibuk kira duit. Sama juga tu muka, masih merah-merah lepas nangis :3 



THIS IS WHATEVER HAHAHA! 


They are my awesome & amazing classmates ever! Sayang kamu semua :) We share stories together, we share tears & laughter together, we gossip every time & everywhere, we tease each other, we sing & dance together, kita saling mengulu tapi nda main perasaan sama-sama, HAHA, semua la bah. Kita mengulu cikgu terutamanya Cikgu Salina dengan Cikgu Manson. HAHAHA. Thanks for all the memories dear Emeraldians & thanks for accepting me since the first time I stepped into your class 4 years ago :') I will never forget everything about us. Especially when it comes to choiring :) Waiseh. HAHA. I love you all & may God bless us & have a wonderful life my dearest friends. Till we meet again :')

CREDITS TO DIEDIE DOMOKUN FOR THE PICTURES.

SUESUE x