Tuesday, October 22, 2013

Introduction To AM110 :)

Hello there peeps. Let me share a story to you here :) I entered AM1101A1 class and it was so awkward. At that time, saya budak baru dari panggilan kedua first intake. Saturang pun saya tidak kenal, semua masih malu, segan mau berkenalan :P Plus, saya kan pemalu yang tahap dewa. HAHAHAHAHA! Plus, dalam kelas tu, ramai budak-budak dari Pra-diploma, so that means ramai yang lebih tua dari saya & sangatlah sombong. Mungkin dorang anggap kami budak sebab kami (budak lepasan SPM) baru masuk kampus & dorang pula sudah lama masuk kampus. Memang bikin sakit hati juga lah at first. HAHAHAHA. Few weeks later, I managed to find new friends in class. Nda tau la macam mana boleh TERkawan tapi dari apa yang saya ingat, dorang minta ajar BUSINESS MATHEMATICS dengan saya, tahap tu subjek macam ADDITIONAL MATHEMATICS dalam SPM, but easier la :D (Nampak betul trip pandai disini, HAHAHAHAHAHAHA) Oh anyways, diorang-diorang yang first jadi kawan saya si Fazilah, Rafidah, Elyana & Tracy. 

  
Picture above is a picture of me with Fazilah, Rafidah & Elyana during the first activity with DIPAC Family. Well fyi, DIPAC stands for Diploma In Public Administration Club :) Fazilah sebaya dengan saya, 18 years-old. Meanwhile, Rafidah is 19 and Elyana is 21. Jawapannya, saya lah paling muda! MUAHAHAHAHAHAHAHAHA! Few months later, I can feel yang diorang sudah mula menjauh dari saya. Uiseh ayat. HAHAHA. But seriously, tiba-tiba dorang macam tidak mau kawan saya. Mungkin saya ada buat silap kali. I just don't know, kalau saya salah, cakap la bah kan. Sedih juga lah, tapi whatever, bukan itu mau difikir, pelajaran yang penting okay. HEHEHEHEHEHE! I don't really care sebab saya ada geng baru :P Alethia, Syakila, Sariana, Hanisa, Izni & Febiana :) 


TATADADA!! Introducing me, Febiana, Hanisa, Izni, Alethia, Syakila & Sariana! See! Hehehe I'm so glad I met them, bakal-bakal DEKAN okay! Kita tengoklah nanti siapa yang dapat Anugerah DEKAN antara kami, uhuks uhuks. HAHAHAHAHAHAHAHAHA! Okay thats it! Thats my very own introduction to AM110. Thanks for viewing!

SUESUE x